• Кривий Ріг, вул. В. Великого, 29В;
    Проспект Миру 28
  • вул. В. Великого, 38

Доставка та повернення

Доставка

Способи доставки

Ми пропонуємо самовивіз замовлення з відділень «Укрпошта» та відділень і поштоматів «Нова Пошта».

Умови отримання

Увага! При отриманні замовлення обов’язково перевіряйте наявність всіх товарів у посилці, їх зовнішній вигляд і комплектацію. У разі пошкодження товару або неповної комплектації необхідно:
  • Відмовитися від отримання всього замовлення.
  • Повідомити про це менеджера.
Отримавши замовлення у перевізника, Ви погоджуєтеся з його зовнішнім станом та комплектацією.

Графік відправлень

  • Укрпошта: Понеділок, середа, п’ятниця.
  • Нова Пошта: щодня.
Звертаємо увагу, що відправлення здійснюються на протязі 48 годин з моменту надходження оплати на рахунок магазину.

Вартість доставки

Вартість розраховується згідно з тарифом перевізника. Тариф може змінюватися в залежності від об’єму, вартості та кількості товарів у замовленні.

Обмеження перевізників

У зв’язку з обмеженнями перевізників, не відправляються товари, які підпадають під такі умови:
  • «Укрпошта»: посилки понад 70 см максимальної довжини або більше 30 кг ваги.
  • «Нова Пошта поштомат»: посилки розміром більше 40х60х30 см або вагою більше 20 кг, а також замовлення загальною вартістю більше 10 000 грн.

Терміни зберігання замовлень

Зверніть увагу! Отримати замовлення необхідно протягом 5-ти днів з моменту прибуття. Якщо замовлення не було забране, то за замовчуванням на 5-тий день замовлення буде повернуте відправникові. Будь ласка, плануйте забір завчасно.

Обмін та повернення

Загальні умови

Згідно зі ст. 9 «Закону про захист прав споживачів» ви маєте право повернути або обміняти товар протягом 14 днів за умови, якщо:
  • товар не використовувався, зберіг товарний вигляд, пломби, ярлики, плівки;
  • збережена упаковка, документація в товарному вигляді;
  • присутні чеки і гарантійні талони.

Товари, які не підлягають поверненню або обміну

  • Вироби, які були пошкоджені або модифіковані.
  • Вироби, які мають сліди користування.
  • Індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника.
  • Вироби після 14 днів з дня продажу.
  • Вироби, які змінили свій колір, форму чи розмір внаслідок впливу хімічних речовин або інших зовнішніх факторів.
  • Форс-мажорні фактори.
  • Вироби особистої гігієни.

Умови обміну

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, можливо:
  • придбати будь-який інший товар у наявності;
  • здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару до продажу;
  • зробити повернення грошей у розмірі вартості повернутого товару.
Обмін або повернення товару неналежної якості проводиться тільки за наявності висновку експерта від виробника про те, що умови експлуатації не порушені.

Обмін або повернення товарів, доставлених поштовими перевізниками

Для обміну або повернення товару покупцям з регіонів необхідно:
  1. На окремому аркуші вказати: ПІБ, місто, контактний телефон, причину повернення або обміну і вкласти його разом із гарантійним талоном і чеком у посилку з товаром.
  2. У разі повернення товару, вкласти заповнену заяву на повернення коштів (зразок заяви можна отримати на електронну пошту за зверненням до менеджерів нашого магазину).
  3. Надійно запакувати пересилаємий товар, щоб уникнути його пошкодження під час транспортування перевізником.
  4. Вислати посилку на відділення перевізника, з якого було здійснене відправлення.
  5. Вартість поштових витрат сплачує покупець. Посилки будуть отримані тільки за умови сплати доставки відправником.
  6. Заборонено висилати товар:
    • в неповній комплектації;
    • в нерідній упаковці;
    • в рідній, але пошкодженій або обклеєній скотчем упаковці.
  7. Обов’язково повідомити номер декларації за телефоном, вказаним на нашому сайті.
  8. Після отримання товару з вами зв’яжеться менеджер для обговорення обміну товару або повернення грошей.

Пропозиції мовної школи My house language school

Зв'яжіться з нами

Наш менеджер відповість на всі Ваші питання та проконсультує по програмам навчання