Доставка та повернення
Доставка
Способи доставки
Ми пропонуємо самовивіз замовлення з відділень «Укрпошта» та відділень і поштоматів «Нова Пошта».Умови отримання
Увага! При отриманні замовлення обов’язково перевіряйте наявність всіх товарів у посилці, їх зовнішній вигляд і комплектацію. У разі пошкодження товару або неповної комплектації необхідно:- Відмовитися від отримання всього замовлення.
- Повідомити про це менеджера.
Графік відправлень
- Укрпошта: Понеділок, середа, п’ятниця.
- Нова Пошта: щодня.
Вартість доставки
Вартість розраховується згідно з тарифом перевізника. Тариф може змінюватися в залежності від об’єму, вартості та кількості товарів у замовленні.Обмеження перевізників
У зв’язку з обмеженнями перевізників, не відправляються товари, які підпадають під такі умови:- «Укрпошта»: посилки понад 70 см максимальної довжини або більше 30 кг ваги.
- «Нова Пошта поштомат»: посилки розміром більше 40х60х30 см або вагою більше 20 кг, а також замовлення загальною вартістю більше 10 000 грн.
Терміни зберігання замовлень
Зверніть увагу! Отримати замовлення необхідно протягом 5-ти днів з моменту прибуття. Якщо замовлення не було забране, то за замовчуванням на 5-тий день замовлення буде повернуте відправникові. Будь ласка, плануйте забір завчасно.Обмін та повернення
Загальні умови
Згідно зі ст. 9 «Закону про захист прав споживачів» ви маєте право повернути або обміняти товар протягом 14 днів за умови, якщо:- товар не використовувався, зберіг товарний вигляд, пломби, ярлики, плівки;
- збережена упаковка, документація в товарному вигляді;
- присутні чеки і гарантійні талони.
Товари, які не підлягають поверненню або обміну
- Вироби, які були пошкоджені або модифіковані.
- Вироби, які мають сліди користування.
- Індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника.
- Вироби після 14 днів з дня продажу.
- Вироби, які змінили свій колір, форму чи розмір внаслідок впливу хімічних речовин або інших зовнішніх факторів.
- Форс-мажорні фактори.
- Вироби особистої гігієни.
Умови обміну
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, можливо:- придбати будь-який інший товар у наявності;
- здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару до продажу;
- зробити повернення грошей у розмірі вартості повернутого товару.
Обмін або повернення товарів, доставлених поштовими перевізниками
Для обміну або повернення товару покупцям з регіонів необхідно:- На окремому аркуші вказати: ПІБ, місто, контактний телефон, причину повернення або обміну і вкласти його разом із гарантійним талоном і чеком у посилку з товаром.
- У разі повернення товару, вкласти заповнену заяву на повернення коштів (зразок заяви можна отримати на електронну пошту за зверненням до менеджерів нашого магазину).
- Надійно запакувати пересилаємий товар, щоб уникнути його пошкодження під час транспортування перевізником.
- Вислати посилку на відділення перевізника, з якого було здійснене відправлення.
- Вартість поштових витрат сплачує покупець. Посилки будуть отримані тільки за умови сплати доставки відправником.
- Заборонено висилати товар:
- в неповній комплектації;
- в нерідній упаковці;
- в рідній, але пошкодженій або обклеєній скотчем упаковці.
- Обов’язково повідомити номер декларації за телефоном, вказаним на нашому сайті.
- Після отримання товару з вами зв’яжеться менеджер для обговорення обміну товару або повернення грошей.